آیا هیچ دارو برای کاهش کراتینین 12 بدون دیالیز وجود دارد

دو شنبه 29 آبان 1396
ن : lafee

آیا هیچ دارو برای کاهش کراتینین 12 بدون دیالیز وجود دارد

کراتینین 12 به این معنی است که وضعیت بیماری شما در حال پیشرفت در مرحله بیماری کلیوی است. بنابراین، بیماران بهتر است به محض امکان درمان های خود را دریافت کنند تا پیشرفت بیماری را تسکین دهند. در حالیکه هیچ دارویی برای کاهش کراتینین 12 بدون دیالیز وجود ندارد؟

کراتینین 12 به این معنی است که ضایعات و سموم فوق العاده ای در خون به دلیل کاهش عملکرد کلیه وجود دارد. به طور کلی، دیالیز برای بیماران توصیه می شود برای از بین بردن زباله ها از بدن، اما دیالیز فقط اثرات را برای کمک به بیماران حذف اندازه کوچک مواد، اما موفق به از بین بردن اندازه بزرگ مواد. در نتیجه، اندازه بزرگ مواد ذخیره شده در خون نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث می شود که کارایی سایر روش های درمانی نیز کاهش یابد. به این ترتیب، دیالیز روش موثر برای کاهش سطح کراتینین بالا و درمان بیماری کلیه نیست.

در پکن Tongshantang بیمارستان طب سنتی چینی، یک فرآیند درمان کامل برای کمک به بیماران تعمیر کلیه بیمار و همچنین بهبود عملکرد کلیه. در میان درمان های طبیعی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی اثر بسیار تاثیر گذار است برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه. در این درمان، داروهای گیاهی فوق العاده برای بیماران مبتنی بر شرایط بیماری فعلی وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر تصفیه شده اند تا بتوانند از طریق روش اتصال ماشین اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون آمدن و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل ضایعات کلیه به طور مستقیم تحویل دهد. به عنوان یک نتیجه، سلول های کلیه و بافت های بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم شود.

حمام پا درمان برای ترویج گردش خون کلی بدن است. این درمان ها نیاز به بیماران دارند تا بدن خود را به مدت 40-50 دقیقه در آب معدنی غوطه ور کنند.

طب سوزی درمان یک درمان است که در آن پزشک قرار دادن فنجان های ویژه در قسمت پشت بیماران. این درمان به بیماران کمک می کند تا التهاب و درد های مختلف بدن را تحریک کنند.

این درمان ها با استفاده از تجهیزات پیشرفته و داروهای گیاهی سنتی توانایی کمک به بیماران در بهبود عملکرد سلول های کلیه و بافت ها را از طریق راه گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، انتقال التهاب و انعقاد خون می کند.

آیا هنوز از کراتینین 12 رنج می برید؟ آیا می خواهید یک درمان برای کمک به بیماران سطح کراتینین بالا را پیدا کنید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5875.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا هیچ دارو برای کاهش کراتینین 12 بدون دیالیز وجود دارد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.